Product Documents

Coeditor: Fundació General de la Universitat. Patronat Martínez Guerricabeitia

Any ed.: 1996

Citació

Hemsterhuis, F. [Frans] & Pérez Cornejo, M. [Manuel] (1996). Escritos sobre estética: Carta sobre la Escultura. Simón, o de las facultades del alma. Universitat de València.

Hemsterhuis, Frans y Pérez Cornejo, Manuel. Escritos sobre estética: Carta sobre la Escultura. Simón, o de las facultades del alma. Universitat de València, 1996.

HEMSTERHUIS, Frans y PéREZ CORNEJO, Manuel. Escritos sobre estética: Carta sobre la Escultura. Simón, o de las facultades del alma. Valencia: Universitat de València, 1996. ISBN 978-84-370-2695-4.

Hemsterhuis, Frans y Pérez Cornejo, Manuel. Escritos sobre estética: Carta sobre la Escultura. Simón, o de las facultades del alma. Valencia: Universitat de València; 1996. 170 p.

Copiar al portapapeles