Ensayos sobre la igualdad sexual

J. Stuart Mill, H. Taylor Mill

Neus Campillo, ed.

Traducció: Carmen Martínez

Col·lecció: Feminismos

ISBN: 978-84-376-1934-7

Matèria: estudis feministes

Coeditor: Ediciones Cátedra, Instituto de la Mujer

Any ed.: 2001

La trobada de John Stuart Mill amb Harriet Taylor va significar una font d'insòlita producció intel.lectual. Ambdós van reflexionar sobre la seua relació que van construir a través de la passió, les crisis, la producció intel.lectual conjunta, l'amistat, l'amor. No és l'únic cas en la història, però si és un cas especial. No es tracta del parodiat cas del darrere de cada home hi ha una dona, ni tampoc aquell en el qual la inspiració es produeix per mitjà de la dona. Precisament aquest tipus de mite romàntic és el qual es trenca amb la parella Harriet-Mill. El seu diàleg és un diàleg entre iguals i aquest és el repte personal i intel.lectual que es van proposar. Fruit d'aqueixa relació són els assajos que ací es presenten: <> i <>.

Campillo Iborra, N. [Neus] & Martínez Gimeno, C. [Carmen] & Mill, J. S. [John Stuart] & Taylor Mill, H. [H.] (2001). Ensayos sobre la igualdad sexual. Universitat de València.

Campillo Iborra, Neus y Martínez Gimeno, Carmen y Mill, John Stuart y Taylor Mill, H. Ensayos sobre la igualdad sexual. Universitat de València, 2001.

CAMPILLO IBORRA, Neus y MARTÍNEZ GIMENO, Carmen y MILL, John Stuart y TAYLOR MILL, H. Ensayos sobre la igualdad sexual. Valencia: Universitat de València, 2001. ISBN 978-84-376-1934-7.

Campillo Iborra, Neus y Martínez Gimeno, Carmen y Mill, John Stuart y Taylor Mill, H. Ensayos sobre la igualdad sexual. Valencia: Universitat de València; 2001. 264 p.