Product Documents

Ensayo sobre lo bello / Análisis de la noción de gusto

Yves-Marie André, Jean H. S. Formey

Intr. i n.: Romà de la Calle

Traducció: Josep Monter, Marc Borràs i Romà de la Calle

Col·lecció: Estètica&Crítica, 17

ISBN: 978-84-370-5501-5

Matèria: art, filosofia

Submatèries: teoria i ensenyament

Coeditor: Fundació General de la Universitat. Patronat Martínez Guerricabeitia

Any ed.: 2003

Una reflexió imprescindible per entendre la història de les idees estètiques del siglo XVIII que representa un esforç sistematitzador de la concepció globalitzadora de la bellesa d'Yves-Marie André (1675-1764). El llibre inclou el text de Jean H. S. Formey, «Análisis de la noción de gusto» (1759) que mostra i ajuda a entendre les tendències del pensament i de la crítica de l'època.

Citació

Borràs Barberà, M. [Marc] & Formey, J. H. [Jean H. S.] & Monter Pérez, J. [Josep] (2003). Ensayo sobre lo bello / Análisis de la noción de gusto. Universitat de València.

Borràs Barberà, Marc y Formey, Jean H. S. y Monter Pérez, Josep. Ensayo sobre lo bello / Análisis de la noción de gusto. Universitat de València, 2003.

BORRàS BARBERà, Marc y FORMEY, Jean H. S. y MONTER PéREZ, Josep. Ensayo sobre lo bello / Análisis de la noción de gusto. Valencia: Universitat de València, 2003. ISBN 978-84-370-5501-5.

Borràs Barberà, Marc y Formey, Jean H. S. y Monter Pérez, Josep. Ensayo sobre lo bello / Análisis de la noción de gusto. Valencia: Universitat de València; 2003. 134 p.

Copiar al portapapeles