Enfoques de teoría, traducción y didáctica de la lengua francesa

Estudios dedicados a la profesora Brigitte Lépinette

Juan Carlos de Miguel, Carlos Hernández y Julia Pinilla, eds.

ISBN: 978-84-370-7879-3

Matèria: filologia

Submatèries: filologia francesa i italiana

Any ed.: 2010

Aquest llibre naix com a celebració d'una perllongada carrera universitària i investigadora, prestigiosa i reconeguda, la de la Dra. Brigitte Lépinette, catedràtica de Filologia Francesa de la Universitat de València. A aquesta celebració s'han sumat molts professors, col.legues i amics de diverses universitats d'Espanya, França, Itàlia, Alemanya. Holanda i Canadà. Els lemes abordats s'identifiquen majoritàriament amb les línies de treball de l'homenatjada: la història de la traducció, la historiografia lingüística, la lexicografia, la lingüística teòrica, la lingüística aplicada al francès així com les noves tecnologies aplicades a l'ensenyament i a l'estudi de la llengua. Així mateix s'ofereix la visió que autors francesos han tingut de València o la influència de la cultura francesa en autors italians.