Emprendimiento, economía social y empleo

Joan Ramon Sanchis Palacio, dir.

ISBN: 978-84-370-7965-3

Matèria: economia

Any ed.: 2011

L'emprenedoria i la creació d'empreses és un camp d'estudi àmpliament estès, que compta amb nombrosos treballs i estudis; no obstant això, les publicacions sobre emprenedoria social són més escasses i recents. L'emprenedoria social es tradueix en la creació d'empreses en les quals les finalitats socials són la prioritat: la generació d'ocupació estable i de qualitat, la inserció social mitjançant el treball o la conservació del medi ambient i la sostenibilitat, entre d'altres. És per això que les empreses d'Economia Social són especialment adequades (cooperatives de treball associat, societats laborals, empreses d'inserció,...). L'obra reuneix, tant treballs de caràcter acadèmic com a aportacions del món de l'Economia Social i de la inserció sociolaboral, de manera que es complementen els aspectes teòrics amb diferents experiències i aportacions pràctiques.

Sanchis Palacio, J. R. [Joan Ramon] (2011). Emprendimiento, economía social y empleo. Universitat de València.

Sanchis Palacio, Joan Ramon. Emprendimiento, economía social y empleo. Universitat de València, 2011.

SANCHIS PALACIO, Joan Ramon. Emprendimiento, economía social y empleo. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-7965-3.

Sanchis Palacio, Joan Ramon. Emprendimiento, economía social y empleo. Valencia: Universitat de València; 2011. 224 p.