Product Documents

Els secrets del que és viu

Contra el pensament únic de la biologia

Michel Morange

Traducció: Tayra Lanuza

Col·lecció: Pensament Científic

ISBN: 978-84-370-7519-8

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Idioma: català

Any ed.: 2011

Aquest llibre innovador exposa que els fets biològics no poden ser explicats per un principi d'intel.ligibilitat únic. Els anuncis sensacionalistes reflecteixen Les diverses explicacions han d'articular-se per descriure tant el funcionament de les macromolècules com l'evolució humana o el desenvolupament dels càncers. Admetre una idea aparentment tan simple no és evident, ja que els científics han estat formats per a privilegiar una aproximació particular. L'articulació entre explicacions diferents, tanmateix, resulta indispensable per al progrés del coneixement i perquè la ciència conserve el lloc que ha adquirit en les nostres societats.

Lanuza Navarro, T. M. [Tayra M. C.] & Morange, M. [Michel] (2011). Els secrets del que és viu. Contra el pensament únic de la biologia. Universitat de València.

Lanuza Navarro, Tayra M. C. y Morange, Michel. Els secrets del que és viu. Contra el pensament únic de la biologia. Universitat de València, 2011.

LANUZA NAVARRO, Tayra M. C. y MORANGE, Michel. Els secrets del que és viu. Contra el pensament únic de la biologia. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-7519-8.

Lanuza Navarro, Tayra M. C. y Morange, Michel. Els secrets del que és viu. Contra el pensament únic de la biologia. Valencia: Universitat de València; 2011. 216 p.