Elementos de física aplicada, (2a ed.)

José V. Herráez Domínguez

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-6719-3

Matèria: ciències

Submatèries: física

Any ed.: 2010

La idea d'aquest text sorgeix dintre del marc general dels projectes d'innovació educativa (EEES). El primer pas per a fomentar l'autoaprenentatge de l'alumne ha de ser el de facilitar la comprensió i el seu desenvolupament aportant l'explicació dels principals continguts, els exercicis que faciliten tant l'assimilació del programa com l'autoavaluació. El present estudi aplica aquest principi a l'assignatura Física aplicada i Física-Química del primer curs de la llicenciatura de Farmàcia.

Altres formats:

eBook