El vuelo de las amapolas

José Bohorquez Núñez

Col·lecció: Teatro Siglo XXI. Textos, 24

ISBN: 978-84-9133-648-8

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2023

En un espai oníric se succeeixen escenes en què un protagonista sembla que està buscant alguna cosa. De vegades una resposta, o també una amiga o un rellotge. Qui somia vol despertar, però no pot. Vagarà llavors pel món buscant com escapar del somni. En cada escena el món canvia completament, un món en què el temps és etern i instantani alhora. ‘El vuelo de las amapolas’ són veus que parlen al voltant de la vida, la mort, els somnis i les oportunitats passades mentre esperen el naixement del dia i el protagonista es pregunta per la naturalesa del mateix somni.

Bohorquez Núñez, J. [José] (2023). El vuelo de las amapolas. Universitat de València.

Bohorquez Núñez, José. El vuelo de las amapolas. Universitat de València, 2023.

BOHORQUEZ NÚÑEZ, José. El vuelo de las amapolas. Valencia: Universitat de València, 2023. ISBN 978-84-9133-648-8.

Bohorquez Núñez, José. El vuelo de las amapolas. Valencia: Universitat de València; 2023. 62 p.