El siglo de las mujeres (5a ed.)

Victoria Camps

Col·lecció: Feminismos

ISBN: 978-84-376-3124-0

Coeditor: Ediciones Cátedra, Instituto de la Mujer

Any ed.: 2013

El segle XXI serà, sens dubte, el segle de les dones; ja ningú deté el moviment que ha suposat la major revolució del segle XX. La paritat entre l'home i la dona és una realitat en molts àmbits; però, encara que la igualtat aconseguida és bastant satisfactòria, encara hi ha molts obstacles per a una igualtat acceptable. Caldria destacar dos: la discriminació que segueix patint la dona en la vida privada i en la qual, a més, es manté una divisió del treball molt tradicional; d'altra banda, l'accés de la dona a càrrecs i llocs de major responsabilitat avança amb excessiva lentitud. Aquest llibre és una reflexió sobre tots dos obstacles, les causes i raons que segueixen ací i, sobretot, la manera de superar-los.