El segle de l'ecologia

Els problemes del medi ambient (i algunes solucions)

Joandomènec Ros

Col·lecció: Sense Fronteres, 15

ISBN: 978-84-7660-956-9

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Idioma: català

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència, Edicions Bromera

Any ed.: 2004

Els grans probems ambientals que té plantejats el nostre planeta, com ara l'erosió de la biodiversitat, la destrucció accelerada d'hàbitats, la pèrdua de sòl fèrtil, la contaminació o el canvi climàtic, persisteixen i s'agreugen. Generalment només ens ocupem de les qüestions més immediates o pròximes, la qual cosa no vol dir que les resolguem. Els reptes globals tenen una base ecológica que no sempre es coneix adequadament i la solució, si n'hi ha, ha de passar pel coneixement científici i per reconduir els comportaments instintius de la nostra espècie.

Ros, J. [Joandomènec] (2004). El segle de l'ecologia. Els problemes del medi ambient (i algunes solucions). Universitat de València.

Ros, Joandomènec. El segle de l'ecologia. Els problemes del medi ambient (i algunes solucions). Universitat de València, 2004.

ROS, Joandomènec. El segle de l'ecologia. Els problemes del medi ambient (i algunes solucions). Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-7660-956-9.

Ros, Joandomènec. El segle de l'ecologia. Els problemes del medi ambient (i algunes solucions). Valencia: Universitat de València; 2004. 320 p.