El régimen especial de trabajadores autónomos

Teoría (doctrina) y práctica (legislación y jurisprudencia)

José Francisco Blasco Lahoz

Col·lecció: Propuestas. Serie Monografías

ISBN: 978-84-370-6162-7

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2005

És innegable la rellevància del Règim Especial de Treballadors Autònoms en el sistema l'actual de Seguretat Social, derivada tant de l'extensió del seu camp d'aplicació, que inclou la major part dels treballadors que no troben lloc en qualsevol altre règim de Seguretat Social, com de la incidència econòmica que hi té (cotització peculiar no subjecta a un salari, equiparació de la seua acció protectora a la dels treballadors per compte d'altri...). Però es tracta d'un règim de Seguretat Social amb una normativa que no ha estat harmonitzada, ja que es compon d'una normativa bàsica preconstitucional i de múltiples disposicions legislatives i reglamentàries que posteriorment l'han anat adaptant a les diferents circumstàncies socials, polítiques o econòmiques que s'han produït en el nostre país. Per això, l'objecte d'aquest estudi és reflectir quin és el contingut actual del Règim Especial de Treballadors Autònoms a través del repàs de la seua legislació, de la jurisprudència que ha pretès solucionar les dificultats de la seua aplicació, i de la doctrina científica que ha dut a terme diferents interpretacions tant de la primera com de la segona.

Blasco Lahoz, J. F. [José Francisco] (2005). El régimen especial de trabajadores autónomos. Teoría (doctrina) y práctica (legislación y jurisprudencia). Universitat de València.

Blasco Lahoz, José Francisco. El régimen especial de trabajadores autónomos. Teoría (doctrina) y práctica (legislación y jurisprudencia). Universitat de València, 2005.

BLASCO LAHOZ, José Francisco. El régimen especial de trabajadores autónomos. Teoría (doctrina) y práctica (legislación y jurisprudencia). Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6162-7.

Blasco Lahoz, José Francisco. El régimen especial de trabajadores autónomos. Teoría (doctrina) y práctica (legislación y jurisprudencia). Valencia: Universitat de València; 2005. 732 p.