El poder y su legitimidad

Adrián Gil del Gallego

Col·lecció: Filosofía. Las Propuestas en sus Textos

ISBN: 978-84-370-5661-6

Matèria: sociologia i política

Coeditor: Editorial Marfil

Any ed.: 2002

Distints espais docents poden acollir El poder y su legitimidad tant pel que fa al valor transversal del tema, com a l'anàlisi que Adrián Gil hi presenta. Aquesta proposta no es redueix a ser una retrospectiva de les distintes justificacions del poder polític; al contrari, es centra en una anàlisi de la democràcia, de les seues «promeses incomplides» i dels seus conflictes i els seus riscs. Ara bé, l'anàlisi d'aquestes promeses i conflictes es fa de tal manera que es configura l'horitzó en què pren sentit tant la reflexió com l'acció: no existeix una altra alternativa per a conjurar aquelles promeses incomplides que fer prevaler l'acció política sobre l'omnipotència dels sistemes mercantils i financers i, al mateix temps, activar mesures de legitimació que impliquen la participació ciutadana.

Gil del Gallego, A. [Adrián] (2002). El poder y su legitimidad. Universitat de València.

Gil del Gallego, Adrián. El poder y su legitimidad. Universitat de València, 2002.

GIL DEL GALLEGO, Adrián. El poder y su legitimidad. Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5661-6.

Gil del Gallego, Adrián. El poder y su legitimidad. Valencia: Universitat de València; 2002. 112 p.