Product Documents

Coeditor: Editorial Afers, Institució Alfons el Magnànim

Any ed.: 2019

Format: 13,5 x 21 cm

‘El pensament nacional’ és, ara com ara, l’estudi de més llarg abast cronològic i temàtic sobre els orígens i el desenvolupament de la idea de nació a Europa. Mitjançant un impressionant conjunt de materials culturals que abraça tot el continent, l’autor ens ofereix una obra de caràcter enciclopèdic. Tot i que cada cas europeu és diferent, l’autor mostra la interrelació i els trets comuns que la idea de nació té arreu del continent, des d’una perspectiva d’història comparada. En traçar la història de l’estat nació modern, Joep Leerssen ofereix una perspectiva sorprenent sobre les polítiques de la identitat a l’Europa contemporània fins arribar al nostre complex present. Aquesta edició s’enriqueix amb un pròleg inèdit especialment redactat per a l’ocasió.

Leersen, J. [Joep] (2019). El pensament nacional a Europa. Una història cultural. Universitat de València.

Leersen, Joep. El pensament nacional a Europa. Una història cultural. Universitat de València, 2019.

LEERSEN, Joep. El pensament nacional a Europa. Una història cultural. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-396-7.

Leersen, Joep. El pensament nacional a Europa. Una història cultural. Valencia: Universitat de València; 2019. 496 p.