El Paraninfo de la Universitat de València y sus personajes retratados

Testimonio de saber, historia y ceremonia

Daniel Benito Goerlich, Amparo José Mora Castro

ISBN: 978-84-370-9450-2

Matèria: història

Any ed.: 2014

El Paranimf o Teatre Acadèmic de la Universitat de València és un dels seus espais més representatius i conté a més una de les sèries icòniques més importants de l'àmbit valencià, formada per nombrosos retrats de personalitats que van estudiar o van professar en la institució acadèmica. Tots ells van ser triats per a ser representats en aquesta emblemàtica sala de cerimònies, on la Universitat honra a la seua pròpia història i es mostra al públic en tota la seua glòria. La multisecular història de la Universitat de València i els seus èxits està unida a l'obstinació personal d'aquestes persones, tant la iniciativa per a l'erecció dels seus edificis més representatius com l'elaboració dels ensenyaments. Amb aquest volum s'inicia a més, la publicació d'una sèrie d'estudis monogràfics, que es realitzen en l'Àrea de Conservació de Patrimoni Cultural de la Universitat de València.

Benito Goerlich, D. [Daniel] & Mora Castro, A. J. [Amparo José] (2014). El Paraninfo de la Universitat de València y sus personajes retratados. Testimonio de saber, historia y ceremonia. Universitat de València.

Benito Goerlich, Daniel y Mora Castro, Amparo José. El Paraninfo de la Universitat de València y sus personajes retratados. Testimonio de saber, historia y ceremonia. Universitat de València, 2014.

BENITO GOERLICH, Daniel y MORA CASTRO, Amparo José. El Paraninfo de la Universitat de València y sus personajes retratados. Testimonio de saber, historia y ceremonia. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9450-2.

Benito Goerlich, Daniel y Mora Castro, Amparo José. El Paraninfo de la Universitat de València y sus personajes retratados. Testimonio de saber, historia y ceremonia. Valencia: Universitat de València; 2014. 344 p.