Product Documents

Beatriz Forés, Jose maría Fernández, Alba Puig, Sergio Ferrer

ISBN: 978-84-9133-197-1

Matèria: economia, sociologia i política

Any ed.: 2018

Format: 21 x 29,7 cm

Els esforços per part de diferents agents nacionals i supranacionals per aconseguir un desenvolupament sostenible han estat nombrosos, i l’Agenda 2030 n’és la proposició més recent. Els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), definits en l’Agenda 2030, reconeixen el paper fonamental que tenen el sector privat i les tecnologies de la informació (TI) en la contribució a la prosperitat i sostenibilitat. La direcció d’empreses actualment afronta els reptes de la integració d’aquestes TI en la seua estratègia corporativa, amb la finalitat d’abordar de la manera més eficaç i eficient possible les accions necessàries per a reduir la seua empremta mediambiental i satisfer les expectatives de totes les parts interessades. Aquest estudi assenta els fonaments per a l’adopció d’una orientació estratègica holística per part de l’empresa a l’hora d’abordar la sostenibilitat i fa un èmfasi especial a descriure i identificar quines aplicacions informàtiques concretes poden impactar sobre la consecució dels ODS tant a nivell macroeconòmic com a microeconòmic. S’hi destaquen les bondats que suposen les TI no solament per a millorar els indicadors clàssics de rendibilitat o productivitat organitzatius, sinó també els beneficis socials i mediambientals, que transcendeixen les fronteres organitzatives i que constitueixen noves formes d’avantatge competitiu.

Forés, B. [Beatriz] & Fernández, J. m. [Jose maría] & Puig, A. [Alba] & Ferrer, S. [Sergio] (2018). El papel de las tecnologías de la información a la consecución de los objetivos en materia de sostenibilidad: un análisis centrado en la empresa. Universitat de València.

Forés, Beatriz y Fernández, Jose maría y Puig, Alba y Ferrer, Sergio. El papel de las tecnologías de la información a la consecución de los objetivos en materia de sostenibilidad: un análisis centrado en la empresa. Universitat de València, 2018.

FORÉS, Beatriz y FERNÁNDEZ, Jose maría y PUIG, Alba y FERRER, Sergio. El papel de las tecnologías de la información a la consecución de los objetivos en materia de sostenibilidad: un análisis centrado en la empresa. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9133-197-1.

Forés, Beatriz y Fernández, Jose maría y Puig, Alba y Ferrer, Sergio. El papel de las tecnologías de la información a la consecución de los objetivos en materia de sostenibilidad: un análisis centrado en la empresa. Valencia: Universitat de València; 2018. 78 p.