+34 96 386 41 15

PUV - Publicacions Universitat València

El espejismo del producto

Persuasión y publicidad en el sector del automóvil

Javier Ruiz Medina

Col·lecció: English in the World Series

ISBN: 978-84-370-9891-3

Matèria: economia, filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: castellà

Any ed.: 2016

Enquadernació: rústica

Format: 14 x 22,5 cm.

Pàgines: 292 pp.

Amb un valor divulgatiu i pedagògic, aquesta obra investiga i analitza el món de la persuasió en el sector automobilístic, els seus mecanismes i les seues tècniques més eficaces. Els punts tractats pretenen aportar major claredat al tema amb l'objectiu d'entendre els seus processos facilitant, d'una banda, la venda d'un producte i, d'una altra, la comprensió de les nostres decisions de compra.

Disponibilitat: En existències

17,50 €

Altres formats:

eBook

Sinopsi

Detalles

En el món actual, en el què la mirada de l'emissor del missatge traspassa i captiva, el llenguatge s'albira com una força capaç d'influenciar i marcar tot allò que toca amb la pròpia percepció de l'emissor, que es converteix en persuasor. Aquest llibre investiga i analitza el món de la persuasió en el sector automobilístic, les seues tècniques més eficaces. Els punts tractats pretenen aportar major claredat al tema amb l'objectiu d'entendre els seus processos facilitant la venda d'un producte i la comprensió de les decisions de compra. Tot això, tractat des d'una perspectiva multidisciplinària des de la Teoria de la Rellevància de Dan Sperber i Deirdre Wilson (1986/1995) (1986/1995) i les seues connexions amb la neurolingüística moderna. L'estructuració dels temes, així com l'estudi de la pragmàtica i el màrqueting, atorguen a aquesta obra un valor divulgatiu i pedagògic.