Product Documents

Any ed.: 2018

Format: 21 x 29,7 cm.

Pàgines: 208

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

El treball explica en profunditat la realitat política i socioeconòmica de Cuba, des del final del domini espanyol en 1898, fins a l'actualitat, amb la finalitat d'aportar una anàlisi crítica del seu context en relació amb la factibilitat o no de polítiques de desenvolupament local. Es pretén, a més, esclarir els obstacles que presenten els organismes i els actors encarregats de la gestió i aplicació d'aquestes polítiques; en fer-ho tractem de convertir en contrapunt d'oportunitat aquests obstacles per a detectar i proposar oportunitats per a un millor model de desenvolupament local sostenible a Cuba. L'autora construeix un relat de la situació política i social de la Cuba prerevolucionària, de les intencions inicials dels qui clamaven contra el govern del dictador Batista i que es van alçar contra un statu quo podrit per la corrupció generalitzada i la desafecció cap a les necessitats del poble cubà.

Citació

Betancourt López, I. [Indira] (2018). El desarrollo local en Cuba. Obstáculos para el diseño y aplicación de políticas para un desarrollo sostenible. Universitat de València.

Betancourt López, Indira. El desarrollo local en Cuba. Obstáculos para el diseño y aplicación de políticas para un desarrollo sostenible. Universitat de València, 2018.

BETANCOURT LóPEZ, Indira. El desarrollo local en Cuba. Obstáculos para el diseño y aplicación de políticas para un desarrollo sostenible. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9134-212-0.

Betancourt López, Indira. El desarrollo local en Cuba. Obstáculos para el diseño y aplicación de políticas para un desarrollo sostenible. Valencia: Universitat de València; 2018. 208 p.

Copiar al portapapeles