El conflicto en las relaciones laborales

Lucía Inmaculada Llinares Insa y Pilar Gonzàlez Navarro

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 92

ISBN: 978-84-1118-308-6

Matèria: psicologia i ciències de l'educació, sociologia i política

Any ed.: 2024

Format: 21 x 29,7 cm

L’assignatura “Conflicte i tècniques de negociació”, que s’imparteix en el Grau de Relacions Laborals i Recursos Humans de la Universitat de València, ofereix una guia pràctica per a gestionar el conflicte laboral per mitjà de l’anàlisi minuciosa de totes les etapes per les quals travessa un conflicte. Aquest manual constitueix una recopilació de tot el contingut teoricopràctic de la primera part de la guia docent i del material d’acreditació d’aquesta assignatura. Es tracta d’un text didàctic organitzat seqüencialment: es van adquirint coneixements teòrics al mateix temps que es realitzen activitats pràctiques per al desenvolupament del coneixement aprofundit de l’anàlisi del conflicte en entorns laborals.

COMENZAMOS

ANTES DE EMPEZAR

LO QUE NECESITAMOS SABER

PUNTOS CLAVE

RECOMENDACIONES PARA LA GESTIÓN POSITIVA DEL CONFLICTO PARA LLEVAR CONTIGO Y UTILIZAR

COFRE DE HERRAMIENTAS

PONGÁMOSLO EN PRÁCTICA

EVALÚATE

PARA MÁS INFORMACIÓN

Llinares Insa, L. I. [Lucía Inmaculada] & González Navarro, P. [Pilar] (2024). El conflicto en las relaciones laborales. Universitat de València.

Llinares Insa, Lucía Inmaculada y González Navarro, Pilar. El conflicto en las relaciones laborales. Universitat de València, 2024.

LLINARES INSA, Lucía Inmaculada y GONZÁLEZ NAVARRO, Pilar. El conflicto en las relaciones laborales. Valencia: Universitat de València, 2024. ISBN 978-84-1118-308-6.

Llinares Insa, Lucía Inmaculada y González Navarro, Pilar. El conflicto en las relaciones laborales. Valencia: Universitat de València; 2024. 80 p.