El comercio justo en China

Matèria: dret

Coeditor: Patronat Sud-Nord

Any ed.: 2014

En un context de crisi econòmica i financera mundial, el Comerç Just contribueix a detenir la creixent desigualtat i les seues organitzacions es presenten com una alternativa viable per a combatre la pobresa. Aquest llibre se centra a Xina, un país que, en menys d'una dècada, es preveu que es convertisca en la primera potència econòmica global. En una perspectiva històrica, el Comerç Just ha realitzat aportacions als canvis substancials experimentats per les comunitats rurals d'Àsia. No obstant això, encara se segueix obrint camí en la consciència del seu públic consumidor i en la creació d'espais favorables per als productors. Aquesta obra aborda el moviment de Comerç Just i la seua situació a Xina, amb la finalitat d'analitzar el context i les possibilitats d'una alternativa justa i responsable al comerç tradicional.

Gil Ibáñez, M. [Marta] (2014). El comercio justo en China. Situación actual. Universitat de València.

Gil Ibáñez, Marta. El comercio justo en China. Situación actual. Universitat de València, 2014.

GIL IBÁÑEZ, Marta. El comercio justo en China. Situación actual. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9625-4.

Gil Ibáñez, Marta. El comercio justo en China. Situación actual. Valencia: Universitat de València; 2014. 124 p.