Product Documents

El activismo de las refugiadas políticas colombianas

Elena Mut Montalvà

Col·lecció: La Nau Solidària, 24

ISBN: 978-84-9133-269-5

Matèria: sociologia i política

Any ed.: 2019

Format: 13,5 x 21,5 cm

Pàgines: 64

La present investigació estudia, des de la perspectiva feminista, les pràctiques associatives i militants de les refugiades colombianes assentades a Espanya, les quals es caracteritzen per un intens activisme en favor dels seus drets. Encara que el drama de l’exili és un element que travessa les seues trajectòries vitals, elles són un exemple de resistència basat en el suport mutu. De l’anàlisi de la seua presència en l’espai públic, ixen a la llum les dinàmiques creatives que promouen i els efectes amplificadors del seu activisme. Aquest activisme ocupa un lloc central en les seues vides, convertint-se en agents actius en l’ampliació de les llibertats en els diferents territoris pels quals transiten. Els seus discursos destil·len un sentit de pertinença en procés, complex i híbrid, i les seues iniciatives d’incidència política contribueixen a que les persones autòctones es plantegen noves preguntes i redescobrisquen i comprenguen la complexitat de la societat global en la qual habitem.

Mut Montalvà, E. [Elena] (2019). El activismo de las refugiadas políticas colombianas. Universitat de València.

Mut Montalvà, Elena. El activismo de las refugiadas políticas colombianas. Universitat de València, 2019.

MUT MONTALVÀ, Elena. El activismo de las refugiadas políticas colombianas. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-269-5.

Mut Montalvà, Elena. El activismo de las refugiadas políticas colombianas. Valencia: Universitat de València; 2019. 64 p.