El 11 de septiembre y la tradición disidente en Estados Unidos

Víctor Junco Ezquerra, Cristina Garrigós, Daniel Fyfe, Manuel Broncano, eds.

Col·lecció: Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans, 78

ISBN: 978-84-370-8058-1

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2011

Les veus dissidents s'han deixat sentir en cada fase de la història nord-americana, generant sempre instàncies de resistència al poder i posant en qüestió definicions interessades i hegemòniques de la identitat nacional. Aquest volum pretén explorar el passat, present i futur de la dissidència -fonamentalment a partir de les seues representacions culturals- a fi d'entendre el que el passat pot dir-nos sobre la realitat nord-americana del segle XXI, al seu torn, com aquesta realitat ens ajuda a desvetllar les arrels de la seva història nacional.

Broncano, M. [Manuel] & Fyfe, D. [Daniel] & Garrigós, C. [Cristina] & Junco, V. [Víctor] (2011). El 11 de septiembre y la tradición disidente en Estados Unidos. Universitat de València.

Broncano, Manuel y Fyfe, Daniel y Garrigós, Cristina y Junco, Víctor. El 11 de septiembre y la tradición disidente en Estados Unidos. Universitat de València, 2011.

BRONCANO, Manuel y FYFE, Daniel y GARRIGÓS, Cristina y JUNCO, Víctor. El 11 de septiembre y la tradición disidente en Estados Unidos. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8058-1.

Broncano, Manuel y Fyfe, Daniel y Garrigós, Cristina y Junco, Víctor. El 11 de septiembre y la tradición disidente en Estados Unidos. Valencia: Universitat de València; 2011. 272 p.