Educación y entorno territorial de la Universitat de València

Conferencias impartidas en el Programa «Universitat i Territori»

Ramón López Martín, coord.

ISBN: 978-84-370-9443-4

Matèria: geografia

Any ed.: 2014

Enquadernació: cartoné

Aquesta publicació recull algunes de les conferències i taules redones organitzades el 2013 pel Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial i la Delegació d'Educació de la Diputació de València, al voltant de l'educació i la seua relació amb el patrimoni cultural, les noves tecnologies, el gènere, la formació al llarg de la vida, l'economia i els recursos humans.

Altres formats:

eBook

Gràcies al conveni signat amb la Delegació d'Educació de la Diputació Provincial de València, durant el 2013, el Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial va promoure diverses accions acadèmiques en les capitals de comarca, per tractar diversos temes d'interès relacionats amb el territori . Aquest volum recull algunes de les conferències i taules redones al voltant de l'educació i la seua relació amb el patrimoni cultural, concretats en 5 grans eixos d'actuació: el patrimoni cultural, l'ús i abús de les noves tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC), la perspectiva de gènere i els desafiaments educatius de la dones, l'educació permanent o l'aprenentatge al llarg de la vida, o, finalment, la importància de l'educació com una eina de desenvolupament econòmic i de recursos humans per als territoris locals.