Educación y entorno territorial de la Universitat de València

Conferencias impartidas en el Programa «Universitat i Territori»

Ramón López Martín, coord.

ISBN: 978-84-370-9443-4

Matèria: geografia

Any ed.: 2014

Enquadernació: cartoné

Gràcies al conveni signat amb la Delegació d'Educació de la Diputació Provincial de València, durant el 2013, el Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial va promoure diverses accions acadèmiques en les capitals de comarca, per tractar diversos temes d'interès relacionats amb el territori . Aquest volum recull algunes de les conferències i taules redones al voltant de l'educació i la seua relació amb el patrimoni cultural, concretats en 5 grans eixos d'actuació: el patrimoni cultural, l'ús i abús de les noves tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC), la perspectiva de gènere i els desafiaments educatius de la dones, l'educació permanent o l'aprenentatge al llarg de la vida, o, finalment, la importància de l'educació com una eina de desenvolupament econòmic i de recursos humans per als territoris locals.

López Martín, R. [Ramón] (2014). Educación y entorno territorial de la Universitat de València. Conferencias impartidas en el Programa «Universitat i Territori». Universitat de València.

López Martín, Ramón. Educación y entorno territorial de la Universitat de València. Conferencias impartidas en el Programa «Universitat i Territori». Universitat de València, 2014.

LÓPEZ MARTÍN, Ramón. Educación y entorno territorial de la Universitat de València. Conferencias impartidas en el Programa «Universitat i Territori». Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9443-4.

López Martín, Ramón. Educación y entorno territorial de la Universitat de València. Conferencias impartidas en el Programa «Universitat i Territori». Valencia: Universitat de València; 2014. 280 p.