Índex del llibre:

Educación artística y diversidad sexual

Ricard Huerta, Amparo Alonso-Sanz, eds.

Col·lecció: Oberta, 220

ISBN: 978-84-370-9707-7

Matèria: art

Submatèries: teoria i ensenyament

Any ed.: 2015

Parlar de diversitat sexual en educació suposa trencar diverses barreres que actualment segueixen imperant. No obstant açò, aquest llibre, mostren que és possible superar aquestes limitacions des de la perspectiva de l'educació artística. El volum arreplega algunes de les ponències del congrés «Educació Artística i Diversitat Sexual EDADIS» celebrat en la Universitat de València.

Altres formats:

eBook

Parlar de diversitat sexual en educació suposa trencar diverses barreres que actualment segueixen imperant. No obstant això, les experiències didàctiques reunides en aquest llibre mostren que és possible superar aquestes limitacions des de la perspectiva de l'educació artística. A partir del treball en diversos nivells d'ensenyament i en diferents països, els museus, les revistes, les exposicions i fins i tot les sèries de televisió, es converteixen en espais i objectes que poden animar la reflexió i les actituds de respecte cap a les persones i col·lectius LGTB i, en definitiva, contribuir des de l'aula d'art fer més tolerant i democràtica la societat en què vivim. La voluntat que anima aquest llibre és, en el terreny de l'educació artística, contribuir a la defensa dels drets humans i al respecte cap a la diversitat sexual.