Product Documents

Mercedes Gómez-Ferrer Lozano, Yolanda Gil Saura, eds.

ISBN: 978-84-9133-153-7

Matèria: art

Any ed.: 2018

El llibre recull alguns dels estudis vinculats al projecte de recerca del mateix títol desenvolupat entre 2014 i 2018 per un grup d’investigadors liderats per la professora Mercedes Gómez-Ferrer. Tots els textos són fruit d’un esforç per aprofundir en diversos aspectes de les relacions artístiques entre els territoris de l’arc mediterrani i tenen com a fil conductor la importància de les trobades, intercanvis i transvasaments que al llarg de tota l’època moderna van afavorir la riquesa de les relacions culturals, fonamentalment en els territoris de l’antiga Corona d’Aragó.

Gil Saura, Y. [Yolanda] & Gómez-Ferrer Lozano, M. [Mercedes ] (eds.) (2018). Ecos culturales, artísticos y arquitectónicos entre Valencia y el Mediterráneo en Época Moderna. Universitat de València.

Gil Saura, Yolanda y Gómez-Ferrer Lozano, Mercedes (eds.). Ecos culturales, artísticos y arquitectónicos entre Valencia y el Mediterráneo en Época Moderna. Universitat de València, 2018.

GIL SAURA, Yolanda y GÓMEZ-FERRER LOZANO, Mercedes (eds.). Ecos culturales, artísticos y arquitectónicos entre Valencia y el Mediterráneo en Época Moderna. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9133-153-7.

Gil Saura, Yolanda y Gómez-Ferrer Lozano, Mercedes (eds.). Ecos culturales, artísticos y arquitectónicos entre Valencia y el Mediterráneo en Época Moderna. Valencia: Universitat de València; 2018. 344 p.