Economía crítica. Trabajo y medio ambiente

Francesc La Roca, Amat Sánchez Velasco, eds.

Col·lecció: Oberta, 39

ISBN: 978-84-370-2334-2

Matèria: economia

Coeditor: Ediciones Càtedra, Fundació d’Estudis i Iniciatives Sociolaborals (FEIS)

Any ed.: 1996

Des del 1987 les Jornades d'Economia Crítica reuneixen amb periodicitat bianual a les distintes corrents del pensament econòmic de l'Estat Espanyol que es situen fora de l'ortodoxa neoclàssica. L'objectiu original que va moure a un grup d'economicistes i altres professionals de les ciències socials a convocar les primeres Jornades era el de forjar les bases d'un pensament crític capaç de donar resposta a les transformacions profundes que ha experimentat i, sobretot, va a experimentar la nostra societat. En aquest volum es recullen una selcció dels treballs presentats a les IV Jornades d'Economia Crítica, celebrades a València, sobre els temes de Treball i Medi Ambient.

Sánchez Velasco, A. [Amat] (1996). Economía crítica. Trabajo y medio ambiente. Universitat de València.

Sánchez Velasco, Amat. Economía crítica. Trabajo y medio ambiente. Universitat de València, 1996.

SÁNCHEZ VELASCO, Amat. Economía crítica. Trabajo y medio ambiente. Valencia: Universitat de València, 1996. ISBN 978-84-370-2334-2.

Sánchez Velasco, Amat. Economía crítica. Trabajo y medio ambiente. Valencia: Universitat de València; 1996. 324 p.