Diseño de la oferta futura de la formación superior de la Universitat de València

Francisco Pérez, José Manuel Pastor, Laura Hernández

Susana Sabater Millares, ed.

Col·lecció: Educació. Sèrie Informes i Dossiers

ISBN: 978-84-370-6572-4

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2006

El paper de les universitats en les pròximes dècades, les tendències en la demanda d'educació superior, les tendències de l'ocupació de titulats entre altres temes, estan analitzats en aquesta obra fruit de la col·laboració dels experts de l'IVIE que analitzen l'oferta futura de la formació superior en la Universitat de València.

El procés de Bolonya pot ser interpretat de distintes maneres, i a les universitats europees hi ha un cert debat sobre la seua naturalesa, abast i significat. Era necessari per a la Universitat de València conèixer la visió sobre la seua oferta formativa futura, no momés des de dins, sinó també des de l'opinió d'experts externs. I ningú millor que l'IVIE per a atendre aquest requeriment, atès que és una de les institucions més prestigioses en l'anàlisi de l'evolució del capital humà i de les necessitats de formació de la societat.