Product Documents

Discursos de España en el siglo XX

Carlos Forcadell, Ismael Saz, Pilar Salomón, eds.

Col·lecció: Història, 70

ISBN: 978-84-370-7391-0

Matèria: història

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 2009

El problema de la construcció d'Espanya en l'època contemporània ocupa des de fa gairebé dues dècades el centre dels quefers i debats dels historiadors espanyols. En els últims anys s'ha experimentat, a més, un gir que desplaça cada vegada més l'atenció cap al segle XX. Centrades en l'estudi dels discursos i les pràctiques de nació en el segle XX, es pot constatar a través de les diverses aportacions la complexitat d'aquests discursos i aquestes pràctiques, i també la necessitat de fixar l'atenció en aspectes poc estudiats. Podria dir-se que s'ha tractat d'estudiar el procés de construcció nacional a l'Espanya del segle XX, amb totes les seues contradiccions i especificitats, però de construcció nacional per fi.

Citació

Forcadell, C. [Carlos] & Salomón, P. [Pilar] & Saz, I. [Ismael] (2009). Discursos de España en el siglo XX. Universitat de València.

Forcadell, Carlos y Salomón, Pilar y Saz, Ismael. Discursos de España en el siglo XX. Universitat de València, 2009.

FORCADELL, Carlos y SALOMóN, Pilar y SAZ, Ismael. Discursos de España en el siglo XX. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7391-0.

Forcadell, Carlos y Salomón, Pilar y Saz, Ismael. Discursos de España en el siglo XX. Valencia: Universitat de València; 2009. 284 p.

Copiar al portapapeles