Discurs polític i identitats (trans)nacionals

Maria Josep Marín, Llum Bracho, Josep À. Mas, Anna I. Montesinos, eds.

ISBN: 978-84-370-7775-8

Matèria: filologia, sociologia i política

Submatèries: crítica i teoria literària

Idioma: català

Any ed.: 2010

Des de plantejaments diversos i enriquidors, els autors d'aquest volum, Antonio M. Banón, Margarida Bassols, Patrick Charau-deau, Teun A. Van Dijk, Xavier Laborda i Vicent Salvador, estudiosos de reconegut prestigi en l'àmbit de l'anàlisi del discurs i l'anàlisi del discurs polític, reflexionen i ens fan reflexionar sobre la comunicació política en una societat caracteritzada pel mestissatge de cultures i nacionalitats. Aquest recull d'articles lúcids í rigorosos palesen l'empremta, en el llenguatge polític, dels profunds canvis socioculturals que caracteritzen el nostre temps i, al mateix temps, posen al descobert el funcionament de diversos mecanismes lingüístics i discursius utilitzats pel discurs públic dominant amb la intenció de (re)crear identitats.

Bracho Lapiedra, L. [Llum] & Marín Jordà, M. J. [Maria Josep] & Mas, J. . [Josep À.] & Montesinos López, A. I. [Anna I.] (2010). Discurs polític i identitats (trans)nacionals. Universitat de València.

Bracho Lapiedra, Llum y Marín Jordà, Maria Josep y Mas, Josep À. y Montesinos López, Anna I. Discurs polític i identitats (trans)nacionals. Universitat de València, 2010.

BRACHO LAPIEDRA, Llum y MARÍN JORDÀ, Maria Josep y MAS, Josep À. y MONTESINOS LÓPEZ, Anna I. Discurs polític i identitats (trans)nacionals. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7775-8.

Bracho Lapiedra, Llum y Marín Jordà, Maria Josep y Mas, Josep À. y Montesinos López, Anna I. Discurs polític i identitats (trans)nacionals. Valencia: Universitat de València; 2010. 208 p.