Product Documents

Didáctica de la geometría: el modelo Van Hiele

Rosa María Corberán et alii

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 1

ISBN: 978-84-370-0523-2

Matèria: ciències, psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: matemàtiques, pedagogia i didàctica

Idioma: castellà

Any ed.: 1989

Enquadernació: rústica

Format: 17 x 24 cm

Pàgines: 100 pp.

7,00 €

Disponible en formato electrónico:

Sinopsi

Detalles

Els Van Hiele han formulat la seva teoria partint de la consideració de les Matemàtiques com activitat i del procés d'aprenentatge com procés de reinvenció.

Índex

Índex


Índice
I.- El modelo de enseñanza y aprendizaje de Van Hiele
1.1 Una recuperación necesaria
1.2 Componentes del modelo
1.3 Propiedades del modelo
II.- Aplicando el modelo.
2.1 Polígonos generalidades
2.2 Cuadriláteros
III.- Evaluación
3.1 Diagnóstico. Indicadores de nivel.
3.2 Evaluación
IV.- Midiendo áreas y perímetros: propuesta de actividades
V.- Bibliografía
VI.- Anexo I

Citació

Corberán, R. M. [Rosa María] (1989). Didáctica de la geometría: el modelo Van Hiele. Universitat de València.

Corberán, Rosa María. Didáctica de la geometría: el modelo Van Hiele. Universitat de València, 1989.

CORBERÁN, Rosa María. Didáctica de la geometría: el modelo Van Hiele. Valencia: Universitat de València, 1989. ISBN 978-84-370-0523-2.

Corberán, Rosa María. Didáctica de la geometría: el modelo Van Hiele. Valencia: Universitat de València; 1989. 100 p.

Copiar al portapapeles