Índex del llibre:

Fitxa Llibre:

Diagnóstico del Espíritu Emprendedor y la actitud ante el emprendimiento de los jóvenes preuniversitarios de la Comunidad Valenciana

César Camisón Zornoza, José María Gómez Gras, dirs.

ISBN: 978-84-9133-196-4

Matèria: economia

Any ed.: 2018

Enquadernació: cartoné

Format: 15,5 x 23 cm.

Pàgines: 318

Altres formats:

eBook

L’esperit emprenedor és un ingredient ineludible per a reconduir l’economia cap a sendes de creixement sostingut i competitiu. Malgrat el potencial de creixement econòmic i de millora del benestar social i individual que l’emprenedoria comporta teòricament, el ciutadà mitjà continua patint àmplies i profundes mancances en esperit emprenedor i en alfabetització economicofinancera-directivo-empresarial, que repercuteixen negativament sobre les vocacions empresarials. Sota l’eix central de l’anàlisi dels nivells d’esperit emprenedor a la Comunitat Valenciana, aquest llibre defineix el concepte d’educació emprenedora, així com les competències, actituds i aptituds que l’emprenedor ha de reunir, i analitza els principis, models, experiències i bones pràctiques que podrien inspirar el ple establiment de l’educació emprenedora com un element primordial del desenvolupament regional.