Desde San Miguel seguimos en la lucha

Textos 1949-1971 Isidro Guardia Abella

Salvador Albiñana, Javier Navarro Navarro, eds.

ISBN: 978-84-370-7696-6

Matèria: història, sociologia i política

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 2010

Recull de 14 dels articles que el veterà lluitador antifranquista Isidro Guàrdia (València, 1921) va aconseguir traure clandestinament de la presó de Sant Miquel dels Reis entre 1949 i 1950 perquè foren publicats en la premsa espanyola en l'exili. Inclou a més un assaig de Salvador Albiñana i Javier Navarro, sobre el valor històric dels articles i una àmplia entrevista amb el protagonista.

Recull de 14 dels articles que el veterà lluitador antifranquista Isidro Guardia (València, 1921) va aconseguir treure clandestinament de la presó de Sant Miquel dels Reis entre 1949 i 1950 perquè foren publicats en la premsa espanyola en l'exili. Alguns dels articles que Guàrdia va enviar a "Espanya libre", òrgan a França de la Confederació Nacional del Treball (CNT-AIT), al costat de tres dels molts que va escriure ja fora de la presó per a publicacions cenetistes de Mèxic i París, han estat recopilats en un llibre en el qual els historiadors Salvador Albiñana i Javier Navarro, tots dos professors de la Universitat de València, destaquen el compromís per la llibertat d'Isidro a través d'un assaig sobre el valor històric dels seus articles i una àmplia entrevista amb aquest protagonista de la història.