Product Documents

Desarrollo y elaboración de productos cosméticos

Octavio Díez Sales

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 81

ISBN: 978-84-9134-666-1

Matèria: ciències

Any ed.: 2020

Format: 21 x 29,7 cm

Pàgines: 214

Aquest quadern formatiu planteja l’elaboració de productes cosmètics, tant en el vessant pràctic com en el teòric i, a més, incorpora una sèrie d’annexos com a material complementari (productes i utillatge, ingredients cosmètics, vehicles i un formulari). Així mateix, inclou un glossari on es poden trobar tots els termes relatius a la matèria i un darrer annex on es revelen els resultats de les pràctiques. En l’últim apartat es proposa a l’alumnat la resolució d’un projecte sobre l’elaboració d’un nou producte cosmètic.

Díez Sales, O. [Octavio] (2020). Desarrollo y elaboración de productos cosméticos. Universitat de València.

Díez Sales, Octavio. Desarrollo y elaboración de productos cosméticos. Universitat de València, 2020.

DÍEZ SALES, Octavio. Desarrollo y elaboración de productos cosméticos. Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9134-666-1.

Díez Sales, Octavio. Desarrollo y elaboración de productos cosméticos. Valencia: Universitat de València; 2020. 214 p.