Derechos y libertades ante las nuevas amenazas a la seguridad global

Consuelo Ramón Chornet, ed.

Col·lecció: Drets Humans

ISBN: 978-84-370-6191-7

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2005

Format: 15,5 x 21,5 cm

És evident que el lema "Drets i llibertats davant les noves amenaces a la seguretat global", més que una expressió conjuntural, representa una de les dimensions característiques del nou segle en què tots vam entrar a través d'aquestes portes de l'infern que van ser els atemptats del 11-S, en expressió de l'alcalde de Nova York, R. Giulini. El lector trobarà en les seues pàgines anàlisis sobre l'alternativa entre un nou ordre o un nou dret internacional, la justificació del recurs a la força i fins i tot a la guerra i les conseqüències sobre el dret internacional humanitari i la seua vigència, els avanços i retrocessos en la lluita contra la impunitat, en particular a propòsit dels crims de guerra, l'aportació de la UE i de l'OTAN a la seguretat, o la funció de les ONGs en la tasca de "diplomàcia humanitària".

Ramón Chornet, C. [Consuelo] (2005). Derechos y libertades ante las nuevas amenazas a la seguridad global. Universitat de València.

Ramón Chornet, Consuelo. Derechos y libertades ante las nuevas amenazas a la seguridad global. Universitat de València, 2005.

RAMÓN CHORNET, Consuelo. Derechos y libertades ante las nuevas amenazas a la seguridad global. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6191-7.

Ramón Chornet, Consuelo. Derechos y libertades ante las nuevas amenazas a la seguridad global. Valencia: Universitat de València; 2005. 280 p.