Derechos humanos de los indocumentados

Loretta Ortíz Ahlf

Col·lecció: Drets Humans

ISBN: 978-84-370-9026-9

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2012

Al món actual milions de persones es veuen en la necessitat d'emigrar a la recerca d'un futur millor, encara que se'ls nega l'ingrés a un Estat per no complir amb determinats requisits. Persones no nacionals d'un Estat que roman en el mateix de manera il·legal, manquen del respecte i garantia efectiva dels seus drets fonamentals. Aquesta obra analitza els principals instruments del dret internacional dels drets humans, que obliguen als Estats de la Comunitat Internacional, a garantir de manera efectiva els drets humans contemplats en els mateixos, a tota persona independentment de la seva estatus legal en un país. Drets l'efectiva protecció dels quals no sempre es garanteix en el cas dels indocumentats.

Ortíz Ahlf, L. [Loretta] (2012). Derechos humanos de los indocumentados. Universitat de València.

Ortíz Ahlf, Loretta. Derechos humanos de los indocumentados. Universitat de València, 2012.

ORTÍZ AHLF, Loretta. Derechos humanos de los indocumentados. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-9026-9.

Ortíz Ahlf, Loretta. Derechos humanos de los indocumentados. Valencia: Universitat de València; 2012. 144 p.