De la Evaluación Ambiental Estratégica a la Evaluación de Impacto Territorial:

Joaquín Farinós Dasí, ed. i coord.

ISBN: 978-84-370-8767-2

Matèria: geografia

Any ed.: 2012

Enquadernació: cartoné

Orientada tant a professionals de l'administració, a l'àmbit acadèmic i als estudiants universitaris, així com al públic interessat, aquesta obra pretén afrontar alguns dels reptes que la política i els instruments d'ordenació territorial tenen plantejats actualment, tractant de contribuir a millorar d'aquesta forma la qualitat de la nostra planificació i gestió territorials i els seus resultats.

El rigor en la presa de decisions en matèria de polítiques públiques requereix necessàriament d'un adequat marc conceptual i instrumental que els atorgue qualitat. Aquest text ofereix arguments sobre el per què i les possibilitats d'una Avaluació d'Impacte Territorial (AIT) -tal com es contemplava en el pla d'acció de l'Agenda Territorial Europea- o si aquesta ha d'integrar-se en les ja ben instal·lades Avaluació Ambiental Estratègica (AAE) o Avaluació d'Impacte Ambiental (AIA). L'obra, orientada tant a l'administració, a l'àmbit acadèmic i als estudiants universitaris, així com al públic interessat, pretén ajudar a afrontar alguns dels reptes que la política i els instruments d'ordenació territorial tenen plantejats actualment, tractant de contribuir a millorar d'aquesta forma la qualitat de la nostra planificació i gestió territorials i els seus resultats.