De compras en el Renacimiento

Culturas del consumo en Italia 1400-1600

Evelyn Welch

ISBN: 978-84-370-7536-5

Matèria: història

Submatèries: història medieval

Idioma: castellà

Any ed.: 2009

Enquadernació: cartoné

Format: 18 x 25 cm.

Pàgines: 406 pp.

40,00 €

Sinopsi

Detalles

Anar de compres era tan important en el Renaixement com ho és avui en dia. Aquest llibre fascinant, actual i original, obre nous horitzons en el camp de la cultura material del Renaixement i se centra en el mercat en els seus diversos aspectes, que recullen des del consum de la classe mitja de la cort, i des de l'aprovisionament d'aliments a l'adquisició d'antiguitats i relíquies sagrades. L'obra es pregunta sobre com els homes i dones de diferents classes socials van eixir als carrers, les places i les botigues, per a comprar els béns que necessitaven i desitjaven, diàriament o una sola vegada en la seva vida, durant l'època renaixentista.

Citació

García Marsilla, J. V. [Juan Vicente] & Welch, E. [Evelyn] (2009). De compras en el Renacimiento. Culturas del consumo en Italia 1400-1600. Universitat de València.

García Marsilla, Juan Vicente y Welch, Evelyn. De compras en el Renacimiento. Culturas del consumo en Italia 1400-1600. Universitat de València, 2009.

GARCíA MARSILLA, Juan Vicente y WELCH, Evelyn. De compras en el Renacimiento. Culturas del consumo en Italia 1400-1600. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7536-5.

García Marsilla, Juan Vicente y Welch, Evelyn. De compras en el Renacimiento. Culturas del consumo en Italia 1400-1600. Valencia: Universitat de València; 2009. 406 p.

Copiar al portapapeles