Curso básico de matemáticas para universitarios

Pilar Rueda

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-7589-1

Matèria: ciències

Submatèries: matemàtiques

Any ed.: 2009

Les Matemàtiques van sorgir al tractar de descriure el món que ens envolta, però són més que una mera eina descriptiva. Aquest llibre explica els continguts bàsics relatius a les funcions reals d'una variable real, les equacions diferencials de primer ordre, l'estadística i la probabilitat, i introduïx en la seva aplicabilitat a certs fenòmens naturals.

Altres formats:

eBook

Les Matemàtiques van sorgir al tractar de descriure el món que ens envolta, desproveir-lo de tot el superficial per a reduir-lo a la seva essència. Però les Matemàtiques són més que una mera eina descriptiva, ja que permeten també predir de forma més o menys encertada comportaments futurs, i així disposar de criteris que protegeixin una presa de decisions. Aquest llibre explica els continguts bàsics relatius a les funcions reals d'una variable real, les equacions diferencials de primer ordre, l'estadística i la probabilitat, i introdueix en la seva aplicabilitat a certs fenòmens naturals.