Curso básico de matemáticas para universitarios

Pilar Rueda

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 20

ISBN: 978-84-370-7589-1

Matèria: ciències

Submatèries: matemàtiques

Any ed.: 2009

Les Matemàtiques van sorgir al tractar de descriure el món que ens envolta, desproveir-lo de tot el superficial per a reduir-lo a la seva essència. Però les Matemàtiques són més que una mera eina descriptiva, ja que permeten també predir de forma més o menys encertada comportaments futurs, i així disposar de criteris que protegeixin una presa de decisions. Aquest llibre explica els continguts bàsics relatius a les funcions reals d'una variable real, les equacions diferencials de primer ordre, l'estadística i la probabilitat, i introdueix en la seva aplicabilitat a certs fenòmens naturals.

Rueda Segado, M. P. [Maria Pilar] (2009). Curso básico de matemáticas para universitarios. Universitat de València.

Rueda Segado, Maria Pilar. Curso básico de matemáticas para universitarios. Universitat de València, 2009.

RUEDA SEGADO, Maria Pilar. Curso básico de matemáticas para universitarios. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7589-1.

Rueda Segado, Maria Pilar. Curso básico de matemáticas para universitarios. Valencia: Universitat de València; 2009. 110 p.