Crisis y transformación. Una perspectiva de política económica

Ensayos en homenaje al profesor Emèrit Bono

Isidro Antuñano, Josep Maria Jordán, J.A. Tomás Carpi, eds.

ISBN: 978-84-370-7827-4

Matèria: economia

Any ed.: 2010

Recopilació d'assajos que reflexionen sobre els temps actuals de crisis i transformació econòmica. Els diferents autors han volgut contribuir a rendir un homenatge especial al professor Emèrit Bono en el moment de la seva jubilació. Tots ells reconeixen una paternitat intel·lectual inestimable al professor Emèrit Bono, com a pioner de l'ensenyament i la investigació de la política i la transformació econòmica. S'analitzen aquí tres grans àmbits, que es corresponen amb tres eixos nuclears de preocupació intel·lectual d'Emèrit Bono: la política econòmica com a disciplina i obstinació teòrica, tractada en diferents nivells de concreció; el desenvolupament humà sostenible, que incorpora variables socials i ecològiques als enfocaments convencionals; el País Valencià com a realitat econòmica i social, els seus condicionaments estructurals i els seus reptes de futur.

Antuñano, I. [Isidro] & Jordán Galduf, J. M. [Josep Maria] (2010). Crisis y transformación. Una perspectiva de política económica. Ensayos en homenaje al profesor Emèrit Bono. Universitat de València.

Antuñano, Isidro y Jordán Galduf, Josep Maria. Crisis y transformación. Una perspectiva de política económica. Ensayos en homenaje al profesor Emèrit Bono. Universitat de València, 2010.

ANTUÑANO, Isidro y JORDÁN GALDUF, Josep Maria. Crisis y transformación. Una perspectiva de política económica. Ensayos en homenaje al profesor Emèrit Bono. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7827-4.

Antuñano, Isidro y Jordán Galduf, Josep Maria. Crisis y transformación. Una perspectiva de política económica. Ensayos en homenaje al profesor Emèrit Bono. Valencia: Universitat de València; 2010. 388 p.