Product Documents

Matèria: geografia

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2016

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

Aquesta recerca té com a principal objectiu quantificar l'efecte de la dispersió urbana sobre el cost dels serveis públics bàsics mitjançant un model de despesa que puga servir d'instrument per a un millor coneixement de les conseqüències sobre la hisenda pública de l'urbanisme. Així doncs, el document estableix el marc teòric, les hipòtesis i els objectius de la recerca; defineix la metodologia i les fonts d'informació utilitzades; realitza una primera aproximació al model urbà de la Comunitat Valenciana i defineix un indicador de dispersió urbana municipal, amb el qual caracteritza la dispersió urbana de cadascun dels municipis de la Comunitat Valenciana; quantifica el model de cost, establint les possibles correlacions existents entre la despesa pública municipal en els diferents capítols del pressupost i la dispersió urbana; i finalment, conclou amb una proposta per incorporar l'aprenentatge adquirit en la cinquena i sisena part, en els Informes de Sostenibilitat Econòmica.

Citació

Gielen, E. [Eric] (2016). Costes del 'Urban Sprawl' para la Administración local. El caso valenciano. Universitat de València.

Gielen, Eric. Costes del 'Urban Sprawl' para la Administración local. El caso valenciano. Universitat de València, 2016.

GIELEN, Eric. Costes del 'Urban Sprawl' para la Administración local. El caso valenciano. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-9134-018-8.

Gielen, Eric. Costes del 'Urban Sprawl' para la Administración local. El caso valenciano. Valencia: Universitat de València; 2016. 248 p.

Copiar al portapapeles