Conocimiento e interés / La filosofía en la crisis de la humanidad europea

Jürgen Habermas / Edmund Husserl

Introducció i estudi: Manuel Jiménez Redondo

Traducció: Manuel Jiménez Redondo, Peter Baader

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials de Filosofia, 12

ISBN: 978-84-370-1991-8

Matèria: filosofia

Any ed.: 1995

“L’actitud de la disposició tècnica, de la comprensió pràctica de la vida i de l’emancipació de la coerció natural, determina els punts de vista específics sota els quals podem copsar la realitat com a tal". (J. Habermas)

Baader, P. [Peter] & Habermas, J. [Jürgen] & Husserl, E. [Edmund] & Jiménez Redondo, M. [Manuel] (1995). Conocimiento e interés / La filosofía en la crisis de la humanidad europea. Universitat de València.

Baader, Peter y Habermas, Jürgen y Husserl, Edmund y Jiménez Redondo, Manuel. Conocimiento e interés / La filosofía en la crisis de la humanidad europea. Universitat de València, 1995.

BAADER, Peter y HABERMAS, Jürgen y HUSSERL, Edmund y JIMÉNEZ REDONDO, Manuel. Conocimiento e interés / La filosofía en la crisis de la humanidad europea. Valencia: Universitat de València, 1995. ISBN 978-84-370-1991-8.

Baader, Peter y Habermas, Jürgen y Husserl, Edmund y Jiménez Redondo, Manuel. Conocimiento e interés / La filosofía en la crisis de la humanidad europea. Valencia: Universitat de València; 1995. 108 p.