Confluencia de la imagen y la palabra

José M. Morales Folguera, Reyes Escalera Pérez, Francisco J. Talavera Esteso, eds.

ISBN: 978-84-370-9665-0

Matèria: art

Submatèries: patrimoni artístic

Any ed.: 2015

Aquest volum reuneix a trenta-set investigadors provinents d'Universitats i organismes espanyols i d'altres països europeus i americans i de diversos àmbits de coneixement: història de l'art, història de la literatura, musicologia, història del pensament o filologia llatina.

Aquest volum reuneix a trenta-set investigadors provinents d'Universitats i organismes espanyols i d'altres països europeus i americans, amb àmbits de coneixement tant variats com la història de l'art, la musicologia o la filologia llatina. Una varietat temàtica que inclou estudis de la influència de l'emblemàtica en àmbits literaris i plàstics, anàlisis iconogràfiques, presència de la cultura visual en les manifestacions festives o pervivència de la retòrica en el món contemporani són prova de la diversitat dels seus autors, les aportacions dels quals donen fe de la transcendència dels estudis en els quals la imatge, el seu impacte i el seu irresistible poder és la protagonista. El caràcter interdisciplinari dels estudis és conseqüència dels variats àmbits de recerca que desenvolupen els autors, membres de la Societat Espanyola d'Emblemàtica, constituïda a Terol el 1991.

Articles nous