Conflictos armados y Derecho Internacional Humanitario

Problemas actuales

Consuelo Ramón Chornet, coord.

Col·lecció: Drets Humans

ISBN: 978-84-370-7179-4

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2009

De les XI i XIII Jornades de Dret Internacional Humanitari, dirigides per la professora Consuelo Ramón Chornet, es recullen en aquest llibre deu dels treballs presentats. La primera part analitza qüestions bàsiques com la protecció del patrimoni cultural en els conflictes bèl·lics, la resposta enfront de l'ús d'armes químiques, les relacions entre les Forces Armades i les ONG en les operacions humanitàries o la repercussió del terrorisme internacional en el marc normatiu del manteniment de la pau i la seguretat nacional. En canvi, la segona part se centra en qüestions més concretes. Una recopilació dels estudis més recents de la lluita contra la impunitat per crims internacionals i, finalment, una anàlisi de l'evolució de la relació entre la protecció del medi ambient i els conflictes bèl·lics.

Ramón Chornet, C. [Consuelo] (2009). Conflictos armados y Derecho Internacional Humanitario. Problemas actuales. Universitat de València.

Ramón Chornet, Consuelo. Conflictos armados y Derecho Internacional Humanitario. Problemas actuales. Universitat de València, 2009.

RAMÓN CHORNET, Consuelo. Conflictos armados y Derecho Internacional Humanitario. Problemas actuales. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7179-4.

Ramón Chornet, Consuelo. Conflictos armados y Derecho Internacional Humanitario. Problemas actuales. Valencia: Universitat de València; 2009. 316 p.