Índex del llibre:

Comunidad e identidad en el mundo ibérico

Community and Identity in the Iberian World. One-day Simposium in Honour of Jim Casey

Francisco Chacón Jiménez, Silvia Evangelisti, eds.

Col·lecció: Història, 147

ISBN: 978-84-370-9121-1

Matèria: història

Submatèries: teoria de la història i historiografia

Coeditor: Universidad de Granada, Universidad de Murcia

Any ed.: 2013

Amb la col·laboració editorial de les universitats de València i Granada, i de la pròpia Universitat d'East Anglia i la Fundació Espanyola d'Història Moderna, l'edició d'aquest llibre significa un important pas avance en la consolidació de la història social espanyola.

Altres formats:

eBook

Al juliol de 2010, un grup d'historiadors d'Europa i Estats Units, es van reunir en la Universitat d'East Anglia (Norwich) per a presentar i exposar noves perspectives, mirades i vies de recerca, vinculades a la història social. Allí van realitzar una reflexió que s'uneix a la renovació historiogràfica duta a terme en els últims quaranta anys per James Casey des del seu laboratori d'observació de la Universitat d'East Anglia. James Casey és molt més que una insigne figura de l'hispanisme britànic, ja que ha renovat les bases de la història social espanyola.