Jacqueline Pérez Solsona, María Jesús Cornejo Martín

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Any ed.: 2014

Aquest manual bilingüe proporciona respostes bàsiques sobre procediments que es realitzen 'in vitro' amb cèl.lules vegetals utilitzant qüestions i il·lustracions. S'expliquen, entre d'altres, sistemes de micropropagació, crioconservació, mutagènesi i obtenció de plantes transgèniques. Les aplicacions d'aquesta metodologia inclouen, per exemple, la conservació de la diversitat genètica, l'increment de resistència a l'estrès mediambiental, la millora de productes vegetals i l'agricultura molecular, és a dir, la utilització de plantes com a fàbriques de productes d'interès biotecnològic. This bilingual manual provides basic answers on procedures performed 'in vitro' with plant cells by the use of questions and illustrations. Systems for micropropagation, cryopreservation, mutagenesis and production of transgenic plants are explained, along with others. Applications of this methodology include, for example, conservation of genetic diversity, increased resistance to environmental stress, improvement of plant products and molecular farming, i.e. the use of plants as factories for making products of biotechnological interest.

Cornejo Martín, M. J. [María Jesús] & Pérez Solsona, J. [Jacqueline] (2014). Cómo y por qué trabajamos con células vegetales. How and Why We Work with Plant Cells. Universitat de València.

Cornejo Martín, María Jesús y Pérez Solsona, Jacqueline. Cómo y por qué trabajamos con células vegetales. How and Why We Work with Plant Cells. Universitat de València, 2014.

CORNEJO MARTÍN, María Jesús y PÉREZ SOLSONA, Jacqueline. Cómo y por qué trabajamos con células vegetales. How and Why We Work with Plant Cells. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9505-9.

Cornejo Martín, María Jesús y Pérez Solsona, Jacqueline. Cómo y por qué trabajamos con células vegetales. How and Why We Work with Plant Cells. Valencia: Universitat de València; 2014. 132 p.