Product Documents

ISBN: 978-84-9133-270-1

Matèria: ciències

Any ed.: 2019

La Universitat de València, durant més de cinc segles d’història ha recopilat i generat un patrimoni cultural, científic i natural que, generalment, és quasi invisible, tancat als seus departaments universitaris, en molts casos totalment infrautilitzat. Amb aquest llibre hem volgut traure’l a la llum, que es conega i adquirisca de nou sentit per augmentar-ne el prestigi, la visibilitat i l’accessibilitat, que s’entenga i que, per tant, siga valorat. Que servisca de font de noves investigacions, d’estímul per a futures i futurs naturalistes i científics, de coneixement per a altres investigadors i curiosos del saber. No es tracta d’una guia extensa ni de llistats desbordants; només hem obert un poc els nostres calaixos perquè es puga donar una ullada ràpida a aquests “tresors”, que esperem que podreu conèixer-los a través d’aquestes pàgines i gaudir-ne a les nostres instal·lacions.

García-Forner, A. [Ana ] (ed.) (2019). Colecciones de Historia Natural de la Universitat de València. Universitat de València.

García-Forner, Ana (ed.). Colecciones de Historia Natural de la Universitat de València. Universitat de València, 2019.

GARCÍA-FORNER, Ana (ed.). Colecciones de Historia Natural de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-270-1.

García-Forner, Ana (ed.). Colecciones de Historia Natural de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València; 2019. 162 p.