Product Documents

Matèria: ciències

Any ed.: 2019

Pàgines: 162

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

La Universitat de València, durant més de cinc segles d’història ha recopilat i generat un patrimoni cultural, científic i natural que, generalment, és quasi invisible, tancat als seus departaments universitaris, en molts casos totalment infrautilitzat. Amb aquest llibre hem volgut traure’l a la llum, que es conega i adquirisca de nou sentit per augmentar-ne el prestigi, la visibilitat i l’accessibilitat, que s’entenga i que, per tant, siga valorat. Que servisca de font de noves investigacions, d’estímul per a futures i futurs naturalistes i científics, de coneixement per a altres investigadors i curiosos del saber. No es tracta d’una guia extensa ni de llistats desbordants; només hem obert un poc els nostres calaixos perquè es puga donar una ullada ràpida a aquests “tresors”, que esperem que podreu conèixer-los a través d’aquestes pàgines i gaudir-ne a les nostres instal·lacions.

Citació

AA.VV. (2019). Colecciones de Historia Natural de la Universitat de València. Universitat de València.

AA.VV. Colecciones de Historia Natural de la Universitat de València. Universitat de València, 2019.

AA.VV. Colecciones de Historia Natural de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-270-1.

AA.VV. Colecciones de Historia Natural de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València; 2019. 162 p.

Copiar al portapapeles