Product Documents

Esma Kučukalić Ibrahimović

Col·lecció: Europa Política, 6

ISBN: 978-84-9134-436-0

Matèria: dret, sociologia i política

Coeditor: Càtedra Alfons Cucó

Any ed.: 2019

Pàgines: 318

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

La qüestió que s’aborda en aquest llibre es compta entre les més complexes que ha hagut d’afrontar Europa en les últimes dècades. La pau signada a Dayton en 1995 encara no ha aconseguit convertir Bòsnia i Hercegovina en un Estat funcional, integrador, eficaç i inequívocament democràtic. Continua havent-hi un problema bosnià, no tan sagnant com en altres èpoques més o menys recents de la nostra història, però en tot cas mancat de solució, en la comprensió del qual se centra aquest estudi. No hi ha futur per a Bòsnia i Hercegovina que no passe per la integració efectiva en la Unió Europea. I no hi ha lloc per a Bòsnia i Hercegovina a Europa si el país no abandona abans l’estructura constitucional vigent i s’encamina cap a la construcció d’un Estat per a tots els ciutadans.

Citació

Kučukalić Ibrahimović, E. [Esma] (2019). Ciudadanía y etnicidad en Bosnia y Herzegovina. Universitat de València.

Kučukalić Ibrahimović, Esma. Ciudadanía y etnicidad en Bosnia y Herzegovina. Universitat de València, 2019.

KUčUKALIć IBRAHIMOVIć, Esma. Ciudadanía y etnicidad en Bosnia y Herzegovina. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-436-0.

Kučukalić Ibrahimović, Esma. Ciudadanía y etnicidad en Bosnia y Herzegovina. Valencia: Universitat de València; 2019. 318 p.

Copiar al portapapeles