Product Documents

Esma Kučukalić Ibrahimović

Col·lecció: Europa Política, 6

ISBN: 978-84-9134-436-0

Matèria: dret, sociologia i política

Coeditor: Càtedra Alfons Cucó

Any ed.: 2019

La qüestió que s’aborda en aquest llibre es compta entre les més complexes que ha hagut d’afrontar Europa en les últimes dècades. La pau signada a Dayton en 1995 encara no ha aconseguit convertir Bòsnia i Hercegovina en un Estat funcional, integrador, eficaç i inequívocament democràtic. Continua havent-hi un problema bosnià, no tan sagnant com en altres èpoques més o menys recents de la nostra història, però en tot cas mancat de solució, en la comprensió del qual se centra aquest estudi. No hi ha futur per a Bòsnia i Hercegovina que no passe per la integració efectiva en la Unió Europea. I no hi ha lloc per a Bòsnia i Hercegovina a Europa si el país no abandona abans l’estructura constitucional vigent i s’encamina cap a la construcció d’un Estat per a tots els ciutadans.

Kučukalić Ibrahimović, E. [Esma] (2019). Ciudadanía y etnicidad en Bosnia y Herzegovina. Universitat de València.

Kučukalić Ibrahimović, Esma. Ciudadanía y etnicidad en Bosnia y Herzegovina. Universitat de València, 2019.

KUČUKALIĆ IBRAHIMOVIĆ, Esma. Ciudadanía y etnicidad en Bosnia y Herzegovina. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-436-0.

Kučukalić Ibrahimović, Esma. Ciudadanía y etnicidad en Bosnia y Herzegovina. Valencia: Universitat de València; 2019. 318 p.