Product Documents

Cirugía mayor ambulatoria en la patología del tiroides y paratiroides

F. Villalba Ferrer, C. Zaragoza Fernández eds.

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 77

ISBN: 978-84-9134-297-7

Matèria: medicina

Any ed.: 2018

Format: 21 x 29,7 cm

L'objecte d'aquest llibre és, com el seu títol indica, la cirurgia de les glàndules tiroides i paratiroide sense ingrés hospitalari o en règim de Cirurgia Major Ambulatòria (CMA). L'experiència acumulada durant els últims trenta anys pels centres hospitalaris en els quals s'han vingut implantat unitats/serveis i programes de CMA ha sigut altament positiva, no solament per al pacient sinó també per al sistema sanitari, preferentment pel que fa a l'adequada utilització dels recursos sanitaris que l'administració posa al servei de l'entorn social. De forma evident, la CMA ha vingut demostrant que és un sistema organitzatiu de l'assistència quirúrgica eficient, amb el qual s'obtenen iguals o millors resultats i a un menor cost que amb la cirurgia amb ingrés per a determinats processos, i amb alta satisfacció dels pacients.

Villalba Ferrer, F. [Francisco] & Zaragoza Fernández, C. [Cristobal ] (eds.) (2018). Cirugía mayor ambulatoria en la patología del tiroides y paratiroides. Universitat de València.

Villalba Ferrer, Francisco y Zaragoza Fernández, Cristobal (eds.). Cirugía mayor ambulatoria en la patología del tiroides y paratiroides. Universitat de València, 2018.

VILLALBA FERRER, Francisco y ZARAGOZA FERNÁNDEZ, Cristobal (eds.). Cirugía mayor ambulatoria en la patología del tiroides y paratiroides. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9134-297-7.

Villalba Ferrer, Francisco y Zaragoza Fernández, Cristobal (eds.). Cirugía mayor ambulatoria en la patología del tiroides y paratiroides. Valencia: Universitat de València; 2018. 120 p.