Cireres de Sal / La casa del cuerpo

Vicent Erades Cantó / Estéban González Guitart

ISBN: V-2579-2014

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana, filologia espanyola

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2014

Aquest número de l'Aula de Poesia recull les obres guardonades amb els Premis Universitat de València d'escriptura de creació 2013-2014. Així, en la modalitat de poesia en valencià, s'ha concedit el Premi a l'obra «Cireres de Sal» de Vicent Erades Cantó, mentre que en el cas del Premi en castellà, el jurat l'ha concedit a l'obra «La casa del cuerpo» de Esteban González Guitart.

Aquest número de l'Aula de Poesia recull les obres guardonades amb els Premis Universitat de València d'escriptura de creació 2013-2014. Així, en la modalitat de poesia en valencià, s'ha concedit el XI Premi Universitat de València per decisió del jurat format per Josep Ballester, Marisol González i Manel Rodríguez-Castelló, a l'obra «Cireres de Sal» de Vicent Erades Cantó, actualment estudiant Infermeria a la Universitat de València. En la modalitat de poesia en castellà i vista la proposta del jurat format per Juan Pablo Zapater, Laura Giordani i Javier Lluch, s'ha resolt concedir el XI Premi Universitat de València a l'obra «La casa del cuerpo» de Esteban González Guitart, estudiant de Dret a la Universitat de València.