Cine y género en España

Matèria: estudis feministes

Coeditor: Ediciones Cátedra, Instituto de la Mujer

Any ed.: 2010

Vivim en societats que han proclamat des de fa temps, a més del dret a la igualtat entre dones i homes, el seu compromís perquè aquest dret siga real i efectiu. No obstant això, en ple segle XXI, encara es continuen observant discursos i pràctiques socials que posen en dubte, sense cap mena de pudor, aquest principi igualitarista, base de tota democràcia. De manera genèrica, el camp de la cinematografia espanyola és un d'aquests casos. Els seus indicadors socials mostren resistències al reconeixement de l'equitat de gènere. Aquest és el moment de conèixer, a través dels vuit capítols que componen aquest llibre, l'estat de la qüestió, el resultat de les investigacions coordinades sota el comú denominador de fer visible, amb tot el rigor científic, la desigualtat efectiva de dones i homes en la cinematografia espanyola.

Arranz Lozano, F. [Fátima] (2010). Cine y género en España. Una investigación empírica. Universitat de València.

Arranz Lozano, Fátima. Cine y género en España. Una investigación empírica. Universitat de València, 2010.

ARRANZ LOZANO, Fátima. Cine y género en España. Una investigación empírica. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-376-2641-3.

Arranz Lozano, Fátima. Cine y género en España. Una investigación empírica. Valencia: Universitat de València; 2010. 480 p.