Ciencias para el mundo contemporáneo

Reflexiones sobre los contenidos de las ciencias y sobre nuestra forma de vida

A. Méndez, D. Galadí-Enríquez, J.F. Pertusa Grau, L.F. Pascual, I.N. Tuñón García de Vicuña, M.C. Antolín Tomás, M.J. Llofriu Terrasa, B. Sánchez, M.C. Lezana, R. Vidal, G. Quintás

Col·lecció: Bachillerato

ISBN: 978-84-370-9086-3

Matèria: ciències

Submatèries: biologia, física, informàtica i electrònica, matemàtiques, química

Any ed.: 2013

Aquest volum aporta els aspectes clau del desenvolupament de les ciències, però també les preguntes més substantives vinculades a la seua evolució, sense incórrer en la tecnolatria. El text, avaluat ja en diferents aules de batxillerat, aporta aspectes claus del desenvolupament de les ciències, així com les preguntes més substantives vinculades al seu desenvolupament.

Altres formats:

eBook

Aquest volum aporta els aspectes clau del desenvolupament de les ciències, però també les preguntes més substantives vinculades a la seua evolució, sense incórrer en la tecnolatria. Aquest text, avaluat ja en diferents aules de batxillerat, aporta aspectes claus del desenvolupament de les ciències, així com les preguntes més substantives vinculades al seu desenvolupament. La proposta cerca la senzillesa i pretén que l'alumnat s'habitue a un format de llibre diferent a l'habitual, doncs serà el reflex dels quals utilitzarà en el futur.